Stížnost / reklamace | |
Příjmení: | |
Ulice, č.p.: | |
Město: | |
Telefon: | |
E-mail: | |
Název společnosti: | |
Kontaktní osoba: | |
Sídlo spol.: | |
Telefon: | |
E-mail: | |
Obsah stížnosti / reklamace s uvedením údajů nezbytných pro řešení stížnosti / reklamace. | |
Tvrzené skutečnosti je klient povinen doložit, je-li to možné, zejména formou kopií dokumentů tvrzené skutečnosti osvědčujících. | |
| |
Souhlasím se zpracováním osobních údajů |
LB Brokers s.r.o.
Luční 615, Jičín 506 01, IČ: 642 57 142
Tel.: +420 603 517 956
E-mail: klient @lbbrokers.cz
lze podat těmito způsoby:
Společnost LB Brokers s.r.o. upřednostňuje předkládání stížnosti/reklamace písemnou formou prostřednictvím webových stránek www.lbbrokers.cz a elektronickou poštou.
LB Brokers vede evidenci stížnosti/ reklamaci v Knize stížností a reklamací. Kniha je vedena oddělením správy pojištění.
Zákazník (zájemce o pojištění) je povinen uvést své identifikační údaje:
Zákazník (zájemce o pojištění) je povinen dále uvést:
Lhůta pro vyřízení stížnosti/reklamace je do 30 pracovních dnů od přijetí stížnosti/reklamace společností LB Brokers .
V uvedené lhůtě bude zákazníkovi (zájemci o pojištění) oznámen výsledek reklamačního řízení a to písemnou formou v podobě doporučeného dopisu na adresu zákazníka (zájemce o pojištění) uvedenou v reklamačním formuláři případně na jeho uvedenou e-mailovou adresu.
V případě, že nelze stížnost/reklamaci uzavřít do 30 dnů od jejího přijetí, bude o tomto společnost LB Brokers informovat zákazníka (zájemce o pojištění) a písemně nebo telefonicky.
Společnost si vyhrazuje právo vyžádat od zákazníka (zájemce o pojištění) a doplnění stížnosti/reklamace tak, aby bylo umožněno její úspěšné vyřešení. V takovém případě je pozastavena třicetidenní lhůta k vyřízení stížnosti/reklamace a to do doby doručení doplňujících údajů zákazníkem (zájemce o pojištění) na sídlo společnosti LB Brokers.
Pokud zákazník (zájemce o pojištění) není spokojen s vyřízením stížnosti/reklamace, může se písemně obrátit na jednatele společnosti, v daném případě počíná běžet nová 30denní lhůta pro vyřízení stížnosti/reklamace.
V případě podezření na protikorupční jednání či podvod ze strany VZ, nechť zákazník (zájemce o pojištění) tuto skutečnost nahlásí vedení společnosti.
Tento reklamační řád byl schválen vedením společnosti LB Brokers s.r.o.
V Jičíně dne 1.9.2021
F-LBB/RŘ/2018-4