Politika kvality

Samostatný zprostředkovatel LB Brokers s.r.o. je etablovanou společností českého pojistného trhu s ambicí růstu, prosperity, a především neustále se zvyšujícím systémem managementu kvality a rozsahem poskytovaných služeb. Politika společnosti cílí především na účelnost a účinnost všech podnikových procesů, a to směrem k zákazníkům, obchodním partnerům, zaměstnancům a všem zainteresovaným stranám, s důrazem na dodržení všech legislativních, environmentálních, bezpečnostních a etických požadavků. Management společnosti se zavazuje poskytnout zaměstnancům nadstandardní pracovní podmínky, obchodním partnerům férovou a korektní spolupráci a zákazníkům standardně nejvyšší možnou kvalitu poskytovaných služeb.

V souladu se zavedením systému managementu kvality se vedení LB Brokers plně ztotožnilo s obsahem normy ČSN EN ISO 9001:2016 a zásady touto normou stanovené bude implementovat v rámci celé společnosti a v kontextu podnikání také ke klientům, zaměstnancům, dodavatelům, externím spolupracovníkům i veřejnosti, to je:

Ve vztahu k zákazníkům

Více informací

Ve vztahu k zákazníkům

  • udržovat trvalou spokojenost stávajících zákazníků
  • pracovat s ohledem na současné a budoucí potřeby a očekávání zákazníků, a tím zvyšovat konkurenceschopnost a podíl na trhu
  • pružně reagovat na požadavky zákazníků
  • inovovat a zdokonalovat nabízené služby
  • dodržovat veškeré postupy a pokyny, vycházející z platné legislativy

Ve vztahu k zaměstnancům

Více informací

Ve vztahu k zaměstnancům

  • využívat potenciálu kvalifikovaných a informovaných zaměstnanců
  • dle stanovených plánů rozvíjet znalosti a dovednosti zaměstnanců
  • nově nabyté znalosti a dovednosti efektivně využívat v praxi
  • motivovat zaměstnance k týmové práci a kontinuálnímu zlepšování kvality
  • udržovat příjemné pracovní prostředí a rozvíjet osobní odpovědnost
  • pravidelnými školeními prohlubovat povědomí zaměstnanců společnosti k odpovědnosti vůči životnímu prostředí a BOZP

Ve vztahu k dodavatelům

Více informací

Ve vztahu k dodavatelům

  • zajišťovat materiální potřeby a energie výběrem vhodných dodavatelů
  • monitorovat a hodnotit způsobilost dodavatelů
  • rozvíjet aktivní spolupráci při realizaci kvalitních služeb

Ve vztahu ke kvalitě

Více informací

Ve vztahu ke kvalitě

  • všemi dostupnými prostředky a s využitím veškerých možností zajišťovat trvale vysokou kvalitu nabízených služeb
  • neustále zlepšovat systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2016
  • způsobem chování, firemní kulturou a vzájemnou spoluprací s interními a externími zainteresovanými osobami naplňovat pravidla etického kodexu
  • zkoumat rizika napříč celou společností a odstraňovat kritická místa efektivním systémem řízení kvality
  • vytvářet potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro udržování a rozvoj systémů managementu kvality



 

 

 

Pro naplňování této politiky je ve společnosti uplatňován, rozvíjen a zlepšován systém managementu kvality se zaměřením na účinné a efektivní plnění veškerých jakostních parametrů služeb ve všech fázích realizace obchodních případů, včetně plnění legislativních požadavků trhu a legislativy dotýkající se všech činností společnosti. Tento přístup vede k prevenci znečištění a snižování negativních dopadů naší činnosti na životní prostředí, BOZP a v neposlední řadě ke spokojenosti klienta (zákazníka).



 

 

V Brně, dne 1. 4. 2017

Ing. Radoslav Kubiš, předseda představenstva

OK GROUP a.s.